Вишња Ракић, руководилац Сектора за заштиту потрошача при Министарству трговине, туризма и телекомуникације, данашњи боравак у Кикинди искористила је да се на лицу места упозна са активности овдашњег Удружења потрошача. Овом посетом је започела серија радних састанака са званичницима локалних самоуправа и оваквих удружења широм Србије, како би се још више ојачала свест о неопходности заштите права потрошача:
– С обзиром да инсиситрамо на заштити потрошача, чинимо све како би они били задовољни. Пракса је била да кроз радионице и округле столове едукујемо потрошаче, а онда смо одлучили да едукујемо трговце како би знали које су њихове обавезе. Тада потрошач неће доћи у проблем. Трудимо се да обе стране буду задовољне, да поштују законе – рекла је Ракић и најавила да Закон о заштити потрошача, који се примењује од 2014. године, очекује измене и допуне, али да неће претрпети велике промене. Да је заштита потрошача веома важна за локалну самоуправу оценио је Павле Марков, градоначелник Кикинде:
– Наш циљ је да грађани буду задовољни и да добију ону услугу или робу коју су и платили. Сва јавна предузећа која пружају услуге од економског значаја за град, имају своје комисије које се баве жалбама, рекламацијама и приговорима потрошача. Међу првима смо, на том нивоу, успоставили системско решење – казао је Марков и нагласио да локална самоуправа веома добро сарађује са локалним Удружењем потрошача на чијем је челу Дарко Цвијан. Никола Лукач, начелник Севернобанатског управног округа, поручио да ће се лично потрудити да ово удружење прошири своје активности и на остале општине у нашем региону.